Top Trumps Gra Karciana Mlp GWM-2

9,90

Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).
Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.

Informacje o produkcie
Szerokość w milimetrach 85
Wysokość w milimetrach 135
Głębokość w milimetrach 20
Nr katalogowy
024969

Rodzaj (gry karciane) Niekolekcjonerskie (non-CCG)
Liczba graczy 2 – 4
Wersja językowa (zabawki::gry/karciane) Polska
Wymagania wiekowe od 3 lat
Płeć (zabawki) Dziewczynki
Pozostałe parametry
Wymiary opakowania: 14 x 8,5 x 1,8 cm

Opis

Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).
Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.

Informacje o produkcie
Szerokość w milimetrach 85
Wysokość w milimetrach 135
Głębokość w milimetrach 20
Nr katalogowy
024969

Rodzaj (gry karciane) Niekolekcjonerskie (non-CCG)
Liczba graczy 2 – 4
Wersja językowa (zabawki::gry/karciane) Polska
Wymagania wiekowe od 3 lat
Płeć (zabawki) Dziewczynki
Pozostałe parametry
Wymiary opakowania: 14 x 8,5 x 1,8 cm

Ceneo

Gry

Gry bez prądu

Gry dziecięce

Karciane

Top Trumps Gra Karciana Mlp GWM-2

wyposażenie do łóżeczka
, zabawki dla 8 letniej dziewczynki
, berek gra
, klocki lego przygoda 2
, dom na sprzedaż zabrze
, fotelik samochodowy z funkcją spania 9-36
, treasure x smyk
, pasjabs
, zielony ninja
, mata pod materac
, królik tusia
, kokon niemowlęcy smyk
, dzikie koty
, ręcznik niemowlęcy z kapturkiem

yyyyy